Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΜΑΚ



Συμμαθητή, Συμμαθήτρια,

Θεωρούμε ότι το βασικότερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η Κυπριακή κοινωνία είναι το Κυπριακό. Το Κυπριακό αποτελεί πρόβλημα Τουρκικής εισβολής και συνεχιζόμενης παράνομης κατοχής. ΜΟΝΟ η άρση της κατοχής και των τετελεσμένων, τα οποία δημιούργησε, μπορεί να λύσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το πρόβλημα. Ως εκ τούτου, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από τις πολιτικές ηγεσίες Ελλάδας και Κύπρου:

- Απαγκίστρωση από την καταστροφική-διχοτομική νοοτροπία της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας (όπως πρόσφατα πήρε τη μορφή του σχεδίου Ανάν) γιατί:
- Διαιωνίζει και νομιμοποιεί τον εδαφικό και πληθυσμιακό διαχωρισμό του νησιού
- Παγιώνει αντί να αναιρεί την εισβολή και τα τετελεσμένα της (το ψευδοκράτος εξισώνεται με την Κυπριακή Δημοκρατία, ο Τουρκικός στρατός κατοχής παραμένει, οι παράνομοι έποικοι- εφεδρείες του Τουρκικού στρατού και γκρίζοι λύκοι- θα συνεχίσουν να ζουν στο νησί),
- Η Τουρκία εξακολουθεί να έχει παρεμβατικά δικαιώματα και ουσιαστικά θα μπορεί να ξανα-επέμβει για «ειρηνευτικές επιχειρήσεις» τύπου 1974,
- Με τις αντι-δημοκρατικές και ρατσιστικές πρόνοιες στις Βουλές, στο Προεδρικό Συμβούλιο, στη δημόσια υπηρεσία και την αστυνομία, καταργούνται οι αρχές της ισοπολιτείας και η αρχή «1 άνθρωπος 1 ψήφος», αφού εξισώνεται το 82% των Ελλήνων κατοίκων του νησιού με το 18% των Τούρκων,
- Καθιστά ανέφικτη την επιστροφή ΟΛΩΝ των προσφύγων στα σπίτια και τις περιουσίες τους,
- Αναγκάζει τους Έλληνες κατοίκους του νησιού να επωμισθούν οικονομικά τη δημιουργία του νέου Ομόσπονδου κράτους με τη συγχώνευση της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Ψευδοκράτους, αφού η οικονομία του Ψευδοκράτους είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από αυτή των ελευθέρων περιοχών.

- Χάραξη ενιαίας εθνικής πολιτικής με στόχο την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ και βάση την πολιτική του ρεαλισμού και της αποτροπής:
- ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ επί τέλους, η πολιτική της ηττοπάθειας και των συνεχών υποχωρήσεων και παραχωρήσεων και να την αντικαταστήσει η πολιτική των συνεχών διεκδικήσεων,
- Να χρησιμοποιηθεί επί τέλους το ισχυρό όπλο που απέκτησε η Κυπριακή Δημοκρατία με την ένταξη της στην Ευρωπαϊκή Ένωση εναντίον της Τουρκίας, το VETO (δικαίωμα αρνησικυρίας), έτσι ώστε να δημιουργηθεί πολιτικό και οικονομικό κόστος στην Τουρκία,
- Να ενισχυθεί αποτελεσματικά η Εθνική Φρουρά στα πλαίσια του Ενιαίου Αμυντικού Δόγματος Ελλάδος-Κύπρου, ως ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΟΣ παράγοντας για την Τουρκία και ως παράγοντας ενδυνάμωσης της πολιτικής-διαπραγματευτικής μας θέσης. Υπενθυμίζουμε τη ρήση «Αν επιθυμείς ειρήνη, προετοιμάσου για πόλεμο»,
- Να αντιμετωπιστεί και να εξουδετερωθεί η ψευδής Τουρκική προπαγάνδα που αφήνεται να οργιάζει σε διεθνή φόρα και οργανισμούς εις βάρος μας. Σε αυτόν τον σημαντικότατο τομέα πρέπει να χρησιμοποιηθούν σωστά και οι πολυπληθείς Ελληνικές παροικίες σε Αμερική, Βρετανία, Γερμανία, Αυστραλία και αλλού, οι οποίες διακατέχονται από έντονο πατριωτισμό και θέληση για δουλειά, αλλά αφοπλίζονται από τη συμβιβαστική και υποχωρητική πολιτική που ασκούν οι πολιτικοί άρχοντες σε Ελλάδα και Κύπρο.


- Απαίτηση από τη διεθνή κοινότητα (ΟΗΕ, ΕΕ) να εφαρμόσει την Κύπρο τις αρχές τις οποίες διακηρύσσει μέσω των οποίων επιτυγχάνεται:
- αποχώρηση του Τουρκικού στρατού κατοχής,
- αποχώρηση όλων των παρανόμων εποίκων,
- διάλυση ψευδοκράτους,
- επιστροφή όλων των προσφύγων στα σπίτια και τις περιουσίες τους
- πλήρη εξακρίβωση της τύχης των αγνοουμένων,
- ανάκτηση και διατήρηση της κατεστραμμένης από τους Τούρκους πολιτιστικής μας κληρονομιάς,
- αναλογική αντιπροσώπευση Ελλήνων και Τούρκων στα κέντρα λήψεως αποφάσεων και όχι ευνοϊκή μεταχείριση των Τούρκων εις βάρος των Ελλήνων του νησιού.

- Τέλος, απαιτούμε πραγματική ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ του λαού της Κύπρου με δημοψήφισμα για το μέλλον του χωρίς έξωθεν παρεμβολές και πιέσεις. Άσκηση δηλαδή του βασικού δικαιώματος της Αυτοδιάθεσης των λαών όπως αυτό κατοχυρώνεται μέσα από τον Καταστατικό Χάρτη του ΟΗΕ στη 2η παράγραφο του 1ου άρθρου, ενός δικαιώματος για το οποίο ο Κυπριακός λαός πολέμησε και σκοτώθηκε αλλά το οποίο του απαγορεύθηκε με τις συμφωνίες του 1960.

Ως μαθητές δε θα μπορούσαμε να μην έχουμε θέση επί των εκπαιδευτικών ζητημάτων. Στρέφοντας το βλέμμα σε πραγματικά σοφούς και όχι στους μόνο κατ΄ όνομα σημερινούς, επαναλαμβάνουμε τα λόγια του Έλληνα Ιστορικού Πολύβιου: «Η καλή παιδεία που στηρίζεται στην πραγματική ιστορία, εξοπλίζει τον άνθρωπο με πολύτιμη πείρα για μια αληθινή ζωή, γιατί αυτή μόνη, χωρίς καμιά άλλη ζημιά, κάνει τους ανθρώπους αληθινούς κριτές του καλού».
- ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ λοιπόν να αντιμετωπίζεται η ιστορία μας με σεβασμό και να μη γίνεται όργανο προπαγάνδας και πολιτικών σκοπιμοτήτων, όπως φαίνεται να προσπαθούν να την καταστήσουν σήμερα.
- Επιπλέον, ζητούμε η παιδεία μας να επανακτήσει τον ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ της χαρακτήρα και να έχει σαφή στόχο τη διατήρηση του Ελληνισμού στο νησί. Είναι αυτή η παιδεία που μόρφωσε τους επαναστάτες του 1931, τον λαό του δημοψηφίσματος του 1950. Είναι αυτή η παιδεία που όπλισε το αγανακτισμένο χέρι του Αγωνιστή της ΕΟΚΑ, που έκανε τη γραφίδα της ΠΕΚΑ να γελοιοποιεί τους αποικιοκράτες και που τέλος έκανε τους μαθητές της ΑΝΕ να αψηφούν το θάνατο σε δυναμικές διαδηλώσεις που τράνταζαν ολόκληρη την Κύπρο.
- Αποδίδουμε τη σημερινή κατάντια της νεολαίας μας στην αποξένωση της από τα ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ιδεώδη. Η έλλειψη πραγματικού ενδιαφέροντος για την Πατρίδα και το Έθνος εκ μέρους της μαθητιώσας (και όχι μόνο) νεολαίας, εκτιμούμε ότι οφείλεται αποκλειστικά στην κατάπτωση της Παιδείας και την απομάκρυνση από τον πραγματικό της σκοπό.
- Η διάπλαση χαρακτήρων με οξεία κριτική σκέψη, υπερηφάνεια, αξιοπρέπεια και αγάπη για την Πατρίδα και τον συνάνθρωπο πρέπει να τεθεί ως επίκεντρο του εκπαιδευτικού συστήματος και γύρω από αυτό να περιστρέφονται τα αναλυτικά προγράμματα. Μόνο έτσι θα δημιουργηθεί μια κοινωνία που θα έχει την απαιτούμενη θέληση να αντισταθεί αξιοπρεπώς στον Τούρκο εισβολέα- καταπατητή και θα είναι σε θέση να επιδιώξει και να πετύχει την Εθνική και κοινωνική ολοκλήρωση. Μόνο έτσι θα ζήσουμε σε μια Ελεύθερη-Ελληνική πατρίδα. Μόνο έτσι θα καταστραφεί το τερατούργημα του κομματικού φανατισμού που διχάζει και αποπροσανατολίζει την κοινωνία μας.